Tisdagen den 19/2

Ligger i soffan, ångesten ligger och gnager över att jag inte hämtar svenskaboken för att plugga till epokprovet som kommer efter lovet. Men trots det sätter något emot, hur jäkla trist får man ha det liksom. Annars har dagarna sedan sist rullat på ganska så bra, eller varför inte klämma till med att det rullat på galant. Fredagen Blev det inte mycket gjort, lovet inleddes med mig, migsjälv och jag. Rätt så trst och rätt så tråk men planerna som var planerade sprack i sista sekunden så fick bli så helt enkelt. Lördagen blev till att fira Sara, kusinen, som fyllt 25! Lika trevligt och mysigt varje gång man är där.
 
Söndagen fick en extra stjärna, då jag sågs med Emma och Annie redan vid tolv vid vår lilla mötes plats, eller aa, polishuset. Vi trotsade snön och cyklade ner till café 018 för en fika på några timmar. Blev en chai samt en avokadomacka som slank ner fint i magen. Där efter en tripp på stan. Sedan en myskväll med min pojke, då vi gjorde hemgjord pizza och han gjorde en smarrig efterrätt bestående av vanils kesella, digestive samt passionsfrukt. Det gjorde han bra.
Emma och Annie kom till mig på morgonen dagen efter redan vid tio, vi gjorde en brakfrulle med nybakade scones, smoothie, färskpressad apelsinjuice, frukt, paprika, te, osv. Vid två rundade vi av och jag gick en lite längra prommis med Lovisen. Vid fyra när Anders slutat åkte vi till ikea, köpte lite skaer till Anders lägenhet sedan åkte vi hem till lägenheten för att fixa, städa, rensa osv. Hann inte riktigt bli klara då mamma hämtade upp oss vid åtta. Men vi ska fortsätta någon gång i veckan! Idag har jag målat naglarna, tagit en lång dusch samt ätit en god frukost i lugn och ro. Ikväll ska jag som det ser ut just nu ta en kvälls fika med Sofie och Linnea. Ha det så fint så länge! 


Bild från alla hjärtans dag då Anders bokat bord på Berno´s, sjukt god mat och ett sjukt mysigt ställe! Vi njöt av kvällen till fullo och somande mätt och belåtna!
Blev ett stopp på ICA på fredagen för lite helg godis!

Fikat på café 018 i söndags med mina fina tjejor!

Brakfrullen vi gjorde igår! Ser ni hur god den ser ut, lika god var den också, det vill jag lova!

Kommentera inlägget här :