Söndags sysslor

God efter middag! Pust! Vilken kväll jag hade igår! Först och främst kom Sofie hit på dagen då vi mös med fika och prat, hon och Tove färgade även mitt hår. Herregud, att jag vågade lämna det arbetet i deras händer. Dom höll på och flamsa och hade sig, garva och sa att det här kommer gå åt skogen. Men det gjorde det inte, som tur var! Är till och med jätte nöjd! Bra jobbat tjejor! Ska till gränby med Tove idag och köpa silver schampo bara, det skiftar lite i gult i vissa lysen men inte alls mycket.
 
Tillbaka till kvällen! Tove sjutsa hem Sofie och därav åkte vidare mot Bea då vi även plocka upp Jessica. Kom dit vid sex och började väl arbetet direkt! Hällde upp champange osv. Hjälpte kocken under kvällen som var stört skön, serverade mat och plockade undan samt diskade. Jag och Jessi fiaxade det fint tillsammans och fick det att bli riktigt roligt. Kul att få hjälpa till också! Jobbade fram till två då det var raka vägen hem. Helt slut! 
 
Idag har jag filat och skrubbat fötterna samt målat tånaglarna! Noppat ögonbrynen och fräschat till mig lite. Riktiga söndags sysslor. Nu ska jag och Tove till gränby och därefter ska vi göra sushi!! Wiee!! Min kärlek till sushi är bra stor!
 
Hoppas ni också haft en fin helg! 

Kommentera inlägget här :