Saturday morning

Lördag morgon och jag känner mig starkare än vanligt. Inlägget jag skrev i torsdags för dem som hann läsa tog jag bort. Jag var på så dåligt humör när jag skrev det och kände nu när jag läste det att jag tog i lite väl mycket med negativiteten. Man har väl sina dagar. Gårdagen, fredagen, var så himla bra. En lektion i skolan och slutade så gott som tolv. Då åkte jag hem, gjorde godaste picknicken, soppa, nybakat bröd, te, saft, mandariner, morötter och godis. Väl klar tog jag och Anders samt lilla Lovis en promenad till Stabbyskogen, så mysigt ställe. Satte oss i hagen så Love kunde springa lös, åt vår picknick och hade det så mysigt. Det är få saker som kan slå en höst picknick i fint väder. Väl klara så åkte vi hem, lämnade Lovis och sedan drog vi vidare till actic, anders styrke tränade lite sedan vid fem gick vi på Fridas danspass. Skrattade ihjäl mig inombords när jag såg hur Anders verkligen försökte, så söt. Jag själv var väl inte så mycket bättre, kordination är verkligen inte mig starka  sida. När vi kom hem hade Tove börjat med maten så det blev en lång mysig middag tillsammans med mina bästa. Sedan kolla match Sverige - Österrike. Somnade sedan som stockar när matchen var slut. Så skönt att få sova ut ordentligt. Här har ni lite bilder från vår picknick (systemkameran fick följa med såklart):

Kommentarer :

#1: dumle

VAD MYSIGA NI ÄR!!!!

skriven

Kommentera inlägget här :