Fred ut

Hallå i stugan. Uppdateringen går väl sådär. Skyller på att det är lov, för lov för mig är även en pause från datorn. Om det inte är dåligt väder såklart. Befinner mig för tillfället ute i somamrstugan, Singö. Det senaste dagarna har jag fikat med Annie, nästan varje dag, hehe, Vilma och Emma har även joinat och Anders. Städat lite i Anders lägenhet och har även handlat en ny tröja på 2nd hand. Har insett när jag gått på stan i "vanliga" butiker att det är så sjukt trist. Man vet ungefär exakt vad det är man kommer hitta och att man defenitivt inte kommer vara ensam om det. 2nd hand har helt klart blivit en stor favorit. Får ta och lägga upp bilder på mina inköp så fort jag kommer hem och får tiden!

Imorgon åker vi hem, för att mamma och pappa ska jobba men åker redan på måndagen ut igen då Tove, Anna, Anders och jag planerat att mysa gärnet!

Eftersom jag har lite tid nu så tänkte jag klippa ihop lite fina plagg, fred ut.

Kommentera inlägget här :