Juldagen

Härliga lugna dag. Dagen man bara tar det lugnt och inte stressar. Dagen efter julafton. Underbara julafton. Fick så många fina julklappar och är så himla nöjd. Firade julafton med Anders i lördags. Fick massa fina saker av honom! Mysig kväll hade vi också! Kollade Narnia och drack te och åt massa gotti gotti. Julafton vaknade jag av mamsen som varuppe och fixade och dona. Öppnade lite klappar tillsammans med reste nav familjen. Tomten gav oss en familjepresent att gå på stand up med Björn Gustavsson och Henrik Schyffert den 3dje maj. Hur roligt som helst! Sedan lite små saker såsom nagelolja, nagelfil, sockor, trosor, jätte fin tekopp (som jag dricker ur nu), hårserrum, en dag i Stockholm med Tove, lunch och shopping, fick även en Emma S mist av Tove samt en liten prydnad! Sen fick jag en skinnryggsäck, överkast och prydnadskuddar av mams och paps. Av Jossan fick jag massa roliga saker från LUSH, tvålbutiken! Jätte kul! Bäst av allt är ju såklart sällskapet. Älskade familjen Hedmo! Lika mysigt varje år! Öppen brasa, massa god mat, julgodis, julmusik och massa massa mer. Hoppas ni också haft en grym julafton! Kram!

Kommentarer :

#1: Frida

vad fick du av din pojkvän? :) och vad gav du honom? Vilken gullig vovve!!

Svar: Hej Frida! Jag fick ett par skit snygga jeans, en jätte söt tröja/kofta, ur mysiga tofflor och en choklad nalle i julstrumpan! Till honom gav jag en grov stickad tröja, vit, och en thirst samt lite roliga små saker från lustgården! Åh det tycker jag med! Min lilla älsklings Love! Ha en bra dag, kram!
lina smedsjö

skriven

Kommentera inlägget här :