Tredje advent

Fina söndag, fina tredje advent och fina morgon. Vaknade upp av Love slickandes i mitt ansikte, lika mysigt varje gång. Käkade en fulle och hamnade sedan här, i sängen, igen. Planerna för dagen är att kolla massa svsnitt av pretty little liars och därefter ta ett härligt bad, skubba kroppen, hårinpackning och sådant fräscht. Kanske ladda ner en film eller liknande. 
 
Dessa veckor har gått fort, sedan jag bloggade sist då alltså, och mycket har hänt sen dess. Har hunnit med många myskvällar, bland annat med en sjukt saknad och fin barndoms vän Donia, åh vad härligt det var, även många myskvällar med familjen inklusive Anders, jul shopping i Stockholm, dock ingen shopping men mycket tittande, middag hos Anders fina brorsa och hans fina flickvän Maria. Julkonsert på friends arena, där Anders fick fyra biljetter av hans kollega, super snällt! Då vi bjöd med Denise och Jonte på det också. Trevligt och mysigt var det. Var dock helt slut efter den långa rundan i Stockholm och allt drös av folk, huvudvärk och fotvärk. Så vi tog tolv tåget hem, eller något i den stilen. Har även hunnit vara lite sjuk, hostig och sådant omysigt. Går dagen fick mig att känna mig frisk då vi satt alla tjejer (nästan alla) samlade för en fullspäckad myslördag. Glögg, julmust, godis, pepparkakor, choklad, lussebullar, julklappar och spel (med andra ord, bästa spelet). Jag fick Linneas present, Victoria Secret body splash med lukten "sheer love". Det tackade man inte nej till! Denise fick min present som jag tyckte jag hade lyckat bra med. Ett kitt med bodylotion, bodywash och bodyscrub. Tog bussen hem vid ett snåret och landade i säng ungefär vid två. Därav därför jag sovit så länge som till halv tolv. Inte likt mig. 
 
För att landa på denna söndag igen är jag helt hypad av att det redan är tredje advent, julafton om en vecka och en dag!!! Åh längtar! Ska fira julafton hos familjen Hedmo som vi gjort det senaste åren. Julafton där kan jag tala om är bättre än en tia. Julstämningen är på topp, mysigt sällskap, ett stort bord med julmat, ett bod med julgodis, en stor julgran och bäst av allt, öppen brasa, som gör det där lilla extra.
 
Nej nu ska jag faktiskt sätta på ett avsnitt pretty little liars och bara njuta av att livet är jävligt bra.

Kommentera inlägget här :