Sommar och sol

Efter några dagars uppehåll har jag hunnit med mycket. Åkte ut på Singö igen på tisdagen efter skolan. Kvällen blev till att fira kussen som fyllde 16! Fina Jakob! Super trevligt med släkten mm. Älskade släkt! Onsdagen bjöd på sol och värme och det var en sjäälvklarhet att åka ut med båten till ett skär. Möttes upp med släkten på ett skär och var kvar så gott som till fem. En middag avslutade min vistelse på Singö då bussen rullade iväg vid åtta till Uppsala. Denise mötte mig vid willys och vi åkte raka vägen mot mig. Kvällen bjöd på briost och digestive, te och dadlar, mums! Vi satt så länge som till klockan halv ett på balkongen och det var så jäkla mysigt, behövligt och underbart! Hade nästan glömt bort hur underbara och roliga stunder vi har.

Idag har jag hunnit checka av skolan, och ikväll blir det lite festligheter med tjejerna. Ska bli riktigt kul! Men nu kom Annie precis så jag ska ta och spendera min tid med henne nu. Puss!

Kommentera inlägget här :