25 februari

Tjossan vad detta lov gick fort. Hann knappt blinka innan det tog slut. Men trots det hann jag med en del. Kan väl börja där jag slutade. I Tisdags då jag skulle fika med Sofie och Linnea, då även Jessica, Bea och Fanny joinade! Hög mysfaktor! Vi avslutade då dem stängde vid tio. Jag rullade hem till mig och somnade strax därefter. Onsdagen blev till att städa/rensa syrrans rum vilket tog hela dagen och till och med lite av torsdagen. Gjort americanpancakes. Käkat en utsökt middag hos Emma tillsammans med Annie. Fredagen gjorde sportlovet lite mer sportigt då Anders och jag satte på oss våra täckisar samt packade ryggan med matsäck! Det blev pulkåkning hela fredagskvällen! Så himla mysigt! Lördagen vaknade jag upp lite krasslig men det låtsades jag inget som. Skulle ju till Bea för att fira henne och Fanny, då dom gjort så himla fint. Fixade mig med Sofie hos Julia och anlände vid halv sex hos Bea. Det bjöds på massa roliga lekar samt god mat! Dock kände jag att jag blev sämre och sämre under kvällen då jag till sist inte klarade det längre, ringde en taxi och åkte hem redan vid halv elva. Klokt, då jag på söndagen inte kunde röra mig ur fläcken, två alvedon var femte timme och massa nässpray samt halstabletter och annat skit. Helvette vad det är ett helvette att vara sjuk. Blir nog hemma åtminstode fram till onsdag-torsdag... Hoppas ni mår bättre än vad jag gör! Puss

Mina fina amerixanpancakes!

En bild tagen för någon vecka sen på mina fina killar!

Kommentera inlägget här :