25 januari

Fridaaaay! Vilket inleddes med en brak middag tillsammans med pappsen. Hängmörad biff, pommes, halomi, herrikonvert och en fräsch sallad! Är så proppmätt nu så efterrätten inte går i, då pappa köpt ben n jerrys. Får bli när magen är mindre full! 
 
Den här veckan har verkligen gått fort trots att min älskling inte vart hemma, trodde jag skulle gå och släpa fötterna i marken men det har gått bra, tänker att det är nyttigt att längta lite, även fast jag gör det bara vi är ifrån varandra en dag.. My bestfriend and soulmate! 
 
Imorgon ska Sosso komma hit som jag kanske nämt tidigare, slinga mitt hår och mysa/fika. Vid sex ska jag och Jessi stå färdiga och klara för att servera hos Bea! En helt klart bra helg! Ska åka och kolla nya träningsskor med pappa också, kanske får bli söndag. 
 
Hoppas ni får en fin helg! Kommer nog något inlägg till om jag så blir sugen!! Kram!

Food alá Lina & Johan

Kommentera inlägget här :