Då var man här igen

Dagen innan helgen, då humöret alltid är lite extra bra. Dock är mitt hjärta utomlands så har vart lite tomt den här veckan, att sova ensam och så. Men som tur är kommer han hem om fyra dagar! Helgen som varit har spenderats på bästa sätt, då fredagen blev mys med Anders samt familjen. Lördagen träffade jag tjejerna hemma hos Fanny, fika och mys! Var ett tag sen vi var alla samlade så det var otroligt mysigt! Kvällen spenderades i Stockholm då Anders fina bror Jonas tagit läkar examen! Blev massa firande och skålande med champange, så trevligt! Söndagen gick jag och mamsen lång promenad och på kvällen kom Hedmos samt Rönnegård familjerna. Trevlans! Blev ett hejdå till Anders på kvälls kvisten också, det var jobbigt måste jag erkänna även fast det bara är en vecka. Vi sover jämt så det blir ett sånt tomrum på kvällarna.. Men det är nyttigt att längta också!
 
Idag har jag vart på min älskade second hand och kapat ett par ur snygga skor, en jätte fin väska, halsduk och en tröja! Så jäkla nöjd! Har även tränat lite den här veckan, men inte lika mycket som jag skulle viljat då friskolekampen tog slut på mig igår och träningen sköts bort där. Vi vann såklart! Tog igen träningen idag relativt bra också så jag klappa mig själv på axeln lite. Annie och jag var även på matte centrum idag, även där klappar jag mig själv lite extra på axeln. Lite förvånad över mig själv faktiskt. Tackar Annie som fick dit mig, tliack tack.
 
Imorgon är det som sagt helg, ska bli skönt. Fredagen är ännu inte planerad, men tror jag känner för lite mys med syrran faktiskt, hoppas hon känner lika, hehe. Lördagen ska jag äntligen få träffa min Sosso bosso, som ska slinga mitt hår! Lite ljusa slingor för att dölja utväxten som kommit efter sommaren. Kvällen ska jag hjälpa till och servera hos Bea då hennes pappa fyller år! Ska bli kul! Söndagen ser ut att bli "ta hand om mig själv dag". Så som söndagar är till för!

Kommentera inlägget här :