Mycket nu

Timmar, dagar, veckor och månader sen jag skrev senast. Andra saker har kommit i första hand. Skolan exempelvis, fast vänner, familj och min älskade pojkvän prioriteras framför plugget. En självklarthet för mig, men inte alls lika självklart för andra. Skolan tar kål på mig just nu, det är för mycket för att ens hinna ha koll på allt som ska in och allt man ska plugga på. Spelar ingen roll hur många gånger man skriver upp saker som ska in och saker man ska plugga inför. Det liksom kommer i andra hand.
 
Dagarna rullar på. Som vanligt. Som jag sa är vänner prio ett, tillsammans med familjen och pojkvännen. Min älskade Anna kom hem i torsdags, min anda syster kan man säga. För det är hon verkligen. Såklart träffade jag henne så fort det bara gick. Hela fredags eftermiddagen och kvällen spenderades med henne. Blev en middag som jag och Anders styrde ihop, vi satt ute. Grillade allt möjligt och våra samtal bara flöt på, allt var som vanligt igen. Lite senare åkte vi och handla, jag Tove, Anna och Anders. Vindruvor, choklad, något att dricka, marsmelows osv. För lite senare rullade även Gustav, Ebba och Alva in. Hela kvällen bara rulla på i sin egna takt och vi hade en urmysig kväll, utomhus. 
 
I Lördags spenderades nästan hela dagen till att ligga på balkongen, i solen. Så himla härligt. Älskar lukten man får på armarna när man varit i solen, luktar så himla mycket sommar. Blev en middag med Anders ute i solen och  efter ett tag kom Anton och vi kollade på melodifestivalen till kvällen tog sitt slut. 
 
På söndagen klockan tre tog jag och Anders tåget till Stockholm för att kolla Djurgården - Halmstad, Djurgården vann med 1-0, härligt!! Blev även en tripp på stan innan matchen. När matchen var slut tog vi nästa tåg hem för att sedan sussa. 
 
Veckan är fullspeckad med skolarbeten, men som tur är bockas det mesta av efter den här veckan. På lördag ska Evve firas tillsammans med flera andra tjejer. Annars har jag inte så mycket mer planer. Back soon, puss.
 
 

Kommentera inlägget här :