7 oktober

Måndag morgon, fast för mig var det morgon redan 06:30 då klockan ringde, men för att vara ärlig gick jag inte upp fören 07.15 så det var väl inte fören då min morgon började. Det vanliga, frulle och fix för att se en gnutta bättre ut. Helgen har vairt fin. Slutade sent på fredagen då jag åkte hem för att straxt därefter äta en mysig middag tillsammans med familjen innan jag mötte upp Evelina för att ta bussen till Julia, fick även sällskap av andra knoppar som skulle till Julia för att fira att hon fyllt 18. Åh vad trevligt jag hade, trots mitt nyktra tillstånd. Kramades med alla vänner jag inte sett på länge samt pratade ikapp förlorad tid.
När alla drog ut på krogen så tog jag cykeln raka vägen hem. Käkade lite i min ensamhet innan jag somnade som en stock i sängen. 
 
Vaknade av en frulle made by mamsen och sis. Mumselemums. Dagen bestod sedan efter enbart med religionsplugg då jag har religionsprov IMORGON, aj då, så var jag sådär dum jag alltid är och pluggar i sista sekunden. Inte lär man sig alltid av sina misstag inte. Som tur är är det judendom samt kristendom så jag är ju någorlunda insatt. Nog om det.
Lördagskvällen blev det mys med Anders och sis, det vi är bäst på. Godis och film. Vet inte hur många filmer jag lyckats bocka avtack vare Anders, han är faktiskt riktigt bra på att hitta bra filmer. Dock minns jag aldrig vad de heter.
 
Söndagen kollade jag lite oth tills Anders slutade jobbet och vi drog till huvudstaden för att kolla fotboll. Djurgården - Göteborg och hej och hå!!! Vi kammade hem en vinst med 2 - 1! Det kunde man inte tro, *inge smguld för göteboooorg*. Haha tro det eller ej men har faktiskt blivit rätt insatt i fotbollsvärden, iallafall i allsvenskan. Det är rätt kul faktiskt. 

Kommentera inlägget här :