17 november

Dålig på att uppdatera, så som det är ibland. Annars då, jo men veckorna bara susar förbi. Därav därför jag också inte känner att jag haft tid till att blogga, dålig ursäkt kanske. Inledde helgen med eftermiddagsmys med Ems och Ans. Sedan en middag hemma innan jag tog bussen till Isac för att kolla lite fotboll. Igår tog jag och Anders en promenad i det fina vädret med Lovis. Sedan lagade vi, och Tove tacos, därefter blev det film som fick avsluta den fina lördagen.
 
Idag har det inte hänt speciellt mycket, tagit en prommis med mams och Lovis, så härligt väder vi fått både idag och igår! Just nu: tänkte att jag skulle försöka mig på att plugga lite...oftast då jag hamnar här, haha.
 
Hoppas ni också haft en fin helg! Ps. glöm inte solsidan ikväll!! Det ska inte jag iallafall, kram

Kommentera inlägget här :