2014

Så länge sen jag skrev sist, så länge sen att det skulle bli för mycket att skriva om jag skulle berätta om alla dessa dagar som gått. Men det har varit bra dagar, det är något jag kan lova. Jag har fyllt hela 18 barre, trodde aldrig den dagen skulle komma. Känns som man väntat på den i hela sitt liv. Blev firad på bästa sätt vilket fall som helst, stor fest med fin släkt och fina vänner. Fick även så bra presenter, då min finaste pojkvän gav mig och min syster (som även fyllde 20) en resa till Barcelona! En weekend nära inpå och det var mer än behövligt att få komma bort lite med dem bästa människorna i mitt liv. Vi hade en super mysig helg tillsammans i fina Barcelona, såg olika sevärdigheter, shoppade, gick på aquvarium, åt god mat på mysiga uteställen, tog lång tid på oss vid frukosten (största frukost buffen någonsin) sedan gick vi även på hotellets härliga spa. En minnesvärd helg helt klart. Sedan böjade skolan ta sitt slut, där emellan hände det inte speciellt mycket, mysiga kvällar med finaste älskling, fina kvällar med fina vänner osv osv. Sedan kom det efterlängtade jullovet vilket också blev infirat på bästa sätt, julbord på bj. Förade med vänner och spenderade hela kvällen med fina vänner. Lilla julafton med min Anders, massa presenter från båda hållen! Sedan kom julafton då även den spenderades hos familjen Hedmo. Finns inget mysigare ställe att fira jul på. Tråkigt nog fick vi ingen snö men det var faktiskt mysigt ändå. Men jag måste erkänna att jag faktiskt inte kan säga att det var lika mysigt, snön gör mycket känsla. Sedan kom 25te, utgång på det, förade i Anders nya fina lägenhet med fina vänner, hade en rolig kväll. Nyår, som dock inte kändes som nyår blev även det lyckat, en middag hemma hos Jonte med ett stort gäng härliga människor. Lite lekar och tiden flöt på. Tolvslaget firade jag in med Anders, då han hade förbeställt en taxi åt mig till honom så vi kunde fira det ihop. Även där var det roligt, kul att få in två ställen på ett nyår! 
 
2014 har mer än bara börjat, rättare sagt inne på den tolfte dagen på året. Har även hunnit med en utång då flurran anordnade en jullovsfest främst för oss 95or då vi firar att det bara är en termin kvar! Vilket faktiskt får motivation till att gå till skolan. Har även ätit en fin frukost med en fin och saknad vän, Donia eller Dumle som hon kallades i yngre ålder. Appropå skolan måste faktiskt erkänna att jag blivit väldigt skoltrött på senaste. Men, ny termin, nya tag, och som sagt även den sista terminen. Nu kan jag bara se ljuset till Studenten! Får inte glömma att jag även firat 2 fantastiska år tillsammans med min fina älskling Anders, min bästavän och min andra halva.
 
Har haft en fin helg vilket fall som helst, i fredags åt jag och Anders, Linnea, Isac och Hilda middag hos Jocke som även han nydligen köpt en ny lägenhet. Det bjöds på god mat och vi hade en super trevlig kväll! Lördagen fick bli en riktig segdag, jag och Anders låg och kolla film hela dagen, lyckaes dock komma ut en stund med Lovis, leka i snön (älskar att det kommit snö)(samtidigt som jag hatar det)). Söndagen (alltså idag) inleddes med en brunch med Emma och Annie, möttes upp på coop och handlade innan vi gick mot Anders lya för att fixa iordning en riktigt god brunch. Nybakat bröd, smoothie, juice, oboy, frukt mm. Perfekt avslut på denna helg! Nu ska jag sussa, imorgon är det en ny dag med nya tag! Natti 

Kommentarer :

#1: Anonym

kan inte du visa vad du fick i julklapp samt födelsedagspresent ?

skriven

Kommentera inlägget här :