Söndag

Höstlovet har vart fint hittils, eller helgen kanske jag ska säga, höstlovet är ju i faktiskt i veckan. Kom precis hem efter att ha varit på antik och hälso mässan i fyrishov med mamma. Fyndade en skit snygg skinnväska för ynka 200 spänn!! Ska visa i nästa inlägg! Köpte även en jätte söt vit bricka som ska få bo i Anders lägenhet sen! Sedan köpte jag en påse te som Anders föräldrar ska få då vi ska på middag där ikväll!! Ska bli jätte mysigt, va ett tag sen man såg hela Holtenius familjen! 
 
Just sitter jag och äter lite mellis, avokado, keso och självklart en kopp grönt te. Igår tog jag och Love en promenad ner till Denise jobb för att sedan traska hem till henne, hon är nämligen hundvakt åt Jessicas lilla Max. Dom lekte för fulla muggar. Va även en efterlängtad träff med min Denise, va så himla längesen! 
 

Kommentera inlägget här :