Fina helg

Underbara helg vad fin du var. Seglingen med Anders föräldrar var lika bra och fin som jag hade förväntat mig. Fint väder, fint sällskap och god mat. Begav oss ut lördag förmiddag, seglade till ett skär där vi låg fram tills vi skulle segla tillbaka på söndagen. Vi grillade kött, åt godis, spelade kort och bara mös. Anders och jag avslutade kvällen med film inne i vår hytt, så himla mysigt. När vi seglat fram till land igen åkte vi direkt till Jonas och Maria i Stockholm som hade lagat god mat, och bjöd oss på en fin kväll. 
 
Idag blev det att stanna hemma från skolan då jag ända sen måndagen förra veckan kännt mig halv krasslig. Kände för at verkligen sova ut och föröska återhämta mig så jag orkar med resten av denna skolvecka. Heja heja!!

Bild från seglingen, min fina kille

Kommentera inlägget här :