Helg mys

Och så var helgen avklarad, nästan. Kände verkligen för en lugn helg då skolans tre första dagar gjorde mig tilllräckligt trött för att få den inställningen "lugn helg". Den lugna helgen inleddes med mys med mamma på fredagen, god middag och massa prat. Anders kom vid åtta snåret då kvällen spenderades i soffan. Somnade som vanligt i Anders knä. Bästa som finns. Blev en god frulle på lördagen med mamma då Anders drog redan vid halv tio för jobb. Bakade kakor, satte på te och väntade in mina fina tjejer Emma och Annie som kom vid halv två snåret. Blev soffhäng med massa gotti samt "Dear John" i bakrunden. Vid fem rullade jag, mamma och Tove till Royal för bio time, "mammas pojkar", lan inte säga att jag rekomenderar den direkt. Lite seg men Mia Skäringer var ju rolig som alltid. Kom hem vid så sent som sju halv åtta då Anders redan var hemma med Lovisen. Drog igång med hemgjord sushi som jag hade önskat! Tar ett tag att göra faktiskt så planera tiden om ni ska göra det! Men med lite team work går allt fortare! Blev matkoma i soffan resten av kvällen kan jag tala om, proppmätt! Somnade redan vid elva tiden i Anders knä. Åt en frulle med älski idag innan han drog till jobbet. Sedan drog jag fram symaskinen för att sy in Anders nudie jeans som han tänkte kasta för att dom var för stora men det tillät inte jag, hehe. Lagade även ett par spruckna jeans "klappar mig själv på axeln". Mamma och jag tog även en timmes prommenad med Lovis på en timme. Så härligt att vara ute när solen skiner! Rikktigt mysigt faktiskt! Snart är det vår! Iiiiiih!

Kommentera inlägget här :