3 mars

Halihallå! Har egentligen inte mycket att skriva eller att skriva om då jag vart sjuk hela veckan, med andra ord inte gjort något vettigt alls. Bara legat hemma hela veckan i hopp om att bli frisk. Mår betydligt bättre än vad jag gjorde tidigare i veckan men frisk kan jag inte påstå att jag är då jag hostar fortfarande. Men febern är som tur är borta! Igår var det myskväll hos Emmsi tillsammans med Annie och Maja. Vi kolla lite mello, spela spel och åt lite gotti gotti. Åh vad skönt det var att få komma hemifrån och vara med lite vänner. Verkligen ruttnat här hemma. Idag ska jag förmodligen vara med Emma och Annie igen, ikea om planerna lyder. Kanske åker med mamma och handlar lite där emellan beroende på när jag ska ses med dom. Ikväll ska jag äntligen få sova med min älskling som jag inte sovit med på hela veckan då han åker vasaloppet idag och inte vågat vara med mig för han kunnat bli smittad. Men ikväll har han inget att skylla på!
 
Det blir skola för mig den här veckan och måste säga att det känns skönt att få komma tillbaka! Inte roligt när man blir hemma för länge. Speciellt inte av den anledningen att man är sjuk. Två/tre prov den här veckan så det är plugg som gäller, pust. Ha en härlig dag!


En bild på Love på hans ett års dag!

En av alla frukostar jag inte känt smak av denna vecka..

Kommentera inlägget här :