En till dag

En lång och härlig helg fick det bli. Fredagen firades Annie, min gullegris. Middag, spel och massvis med skratt. Tyvärr är jag ju inte 18 år fyllda ännu så fick tyvärr inte ta del av Annie första lagliga utgång. Men men, det positiva med det hela är att hon får ta del av min första lagliga. Wopwop. På lördagen blev det one tree hill näst intill hela dagen då jag va alone. Kvällen däremot blev det pizzabak med syrran och Anders, därefter movie och godis. Somnade rätt tidigt allihopa.
 
Har även gått på visning med Anders, shoppat presenter till mamsen som fyllde år igår. Lite roadtrip med syrran och Anders, sånt som vi är bäst på. Lika mys som alltid. Annars har jag inte gjort så mycket, slappat en hel del som jag kan tycka helgerna är till för, återhämta sig efter skolveckan. 
 
Onsdag och snart helg igen men först ska jag ta vara på denna onsdags eftermiddag då Emma och Annie kommer över på middag, hur bra. Vi ska mysa som vanligt.

Förra veckan, på torsdagen åkte jag och mina boys Anders och Isac på fotbolls derby, Djurgården - AIK, galen stämning! Matchen slutade 2 - 2. Det var en bra eftermiddag för att vara torsdag, väldigt bra.
 

Kommentera inlägget här :