13 september

Trots fredag den 13de så startade morgonen ovanligt bra. Inte för att jag tror på det där med otur speciellt mycket men det är klart man har det i åtanken lite. 
 
Dagar och kanske till och med en och annan vecka har gått sen jag uppdaterade sist och har väl egenlitgen ingen vettig anledning till det. Haft annat för mig helt enkelt. Men nu är jag här iallafall. Skoldagarna går fort och helgerna likaså. Sommaren håller i sig lite fortfarande och måste väl säga att det är rätt härligt, känns lixom dumt att klaga. Men måste även säga att jag välkomnar hösten med öppna armar, den är ju faktiskt himla mysig.Tända ljus (även fast jag har det året om), flera koppar te (vilket jag också tar året om), man lixom njuter mer av dom två sakerna på hösten och framförallt vintern. Men vinter behöver inte komma riktigt än, den får vänta ett tag till.
 

Bild från igår på mina finaste vänner Emma och Annie,
vi tog igen förlorad tid och hade en ur mysig stund ihop.
 

Kommentera inlägget här :