Det vissnar aldrig

Två helger sen senast och jag har fyllt det senaste dagarna med mycket gläjde mys och skratt. En älskling som kommit hem från Sardinien. Spenderat mycket tid med Annie och en grill kväll hos mig med tjejerna. Några myskvällar med pojken och denna helg på Singö tillbringat med familj och släkt. Åkt ut med båten och kollat Roslagsloppet, ätit god middag tillsammans med släkten. Badat, solat och åkt vattenskoter. Livet eller rättare sagt dagarna har med andra ord rullat på väldigt fint. Även shoppat lite på 2nd hand som jag tänkte visa i nästa inlägg. Senare idag kanske det blir en fika med tjejerna på stan beroende på när jag ska ta hand om jycken medans Tove jobbar. En stor klump av lättnad lossnade även idag när min engelska lärare på sommarskolan berättade att jag klarat E (alltså godkänt). Känn sådär super duper härligt!

Kommentera inlägget här :