It's friday friday

Tänk att man redan nu har "äntligen fredag" känslan. Kanske också för att jag inte känner mig helt frisk. Träningspasset med Sosso igår var väldigt mysigt, med andra ord inget "kötta pass". Gick raskt i cirka 40 minuter innan vi gick till stretchmattan och stretcha lite, vilket kanske inte direkt hade behövts. Men som jag sa tidigare var det mer ett sätt att ses på. Träffade även Diddi och Linnea som hade kört betydligt hårdare än vad vi gjort. Gick sedan hem med Anders som slutade strax innan tio. 
 
Just nu sitter jag och äter en frulle, te, banan smoothie samt två grova mackor med messmör, möms möms. Helgen ser rätt så planerad ut, då jag och Anders sticker ut och seglar med hans föräldrar på lördag vilket ska bli jätte mysigt! På söndag ska vi sedan på middag hos Anders ena broder och flickvän.
 
Ha en härlig fredag!

Kommentera inlägget här :