Tiden går fort!

Tiden går fort när man har roligt! För så länge sen kändes det faktiskt inte som jag blogga sist men det är ju trots allt nästan tre veckor sen. Har gått i skolan som vanligt, tränat men tyvärr inte lika aktivt som i januari, måsta ta tag i det lite mer, men just nu är jag små krasslig. Stannat hemma från skolan idag då det var betydligt sämre igår kväll men känner mig piggare idag. Helgerna som har passerat har blivit till att fira Madde och Sofie. Firat morfar vilket tillbringades med familjen samt moster och kussarna, gick på Vasa museet vilket var riktigt ballt! Efter de åt vi på en jätte mysig restaurang. Blev såklart sushi för min del! Helgen som var nyss blev en riktig myshelg då jag kände mig lite krasslig. Familjemys helt enkelt (då Anders är inkluderad), åt på kea på fredagen med Anders, shoppade lite smått också, behöv grejer.
 
Den här veckan blir det plugg då jag idag måste skriva klart en psykologi uppsats som ska vara inlämnad imorgon. När den är klar är det svenska plugg som gäller, usch och blä. Men snart är det lov!! Ska bli helt underbart skönt! Spendera mycket tid tillsammans med mina vänner!!

Kommentera inlägget här :